Gal1

Tjaa Folkeet! igår var det som sagt party hos Babsan :P inte riktigt lika galet som förra gången (den festen är svårslagen haha) men det var endå trevligt ;) eftersom jag var kvällen DJ (hahahah enligt mig iaf) så blev det mkt BRA musik, mycket swedish house mafia och sånt härligt! sen var ju jag ansvarig för att hålla koll på att volymen inte var så hög.. det gick väl mindre bra (a) sorry babs :P anyways så träffade jag en kille som gått i min förra skola på tåget hem. har aldrig pratat med honom innan (jo nu kommer jag på att jag råkade stänga av hans dator en gång *akward*) men han kände iaf igen mig så vi pratade lite med dom haha, jag älskar när sånna där random grejer händer :P

en låt som spelades mkt igår!
´
madonna vs david guetta - revolver

pussss/katarina

Kommentarer
Postat av: Babs

"jo nu kommer jag på att jag råkade stänga av hans dator en gång" hahahaha fan va jag gillar dig Katarina XD

2010-09-07 @ 21:04:31
URL: http://merfestispucko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0