Can't get no oxygen



asså jag äääälskar verkligen att jag och josefina typ har haft 1 månad på oss att göra "politikerspråk" uppgiften och vi börjar jobba på riktigt dagen innan den ska vara inlämndad *AWESOME* men nu har jag iaf gjort klart lite av min del så jag tror att det finns hopp om livet! :D men nu är det dags att börja med den extremt roliga svenska boken (eller?) det är så himla underbart att jag börjar med allt typ 2 dagar innan det ska vara klart.. men sen kan jag ju bara att berätta att helgplanerna har blivit ändrade! det blev tyvärr ingen eksjö för mamma har blivit förskyld! great timing verkligen... :( men ist så drar jag med tjejerna (och killarna haha) till jossis pojkväns land så det blir en rolig helg iaf :)

nä nu ligger svenska boken och väntar...



ni kan lyssna på no gravity så länge ;)

/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0