you can die and rot alone

Som man kanske förstod på rubriken så är jag emo för stunden, skit pissed off på allt. Vill inte berätta anledningarna till varför jag är förbannad men jag tycker att texten här nere talar för sig själv hur jag mår för stunden. Fuck alltså, är så jävla trött med att hålla på att vara i bråk med 500.000.000 olika personer som berättar hur besviken de är på en, hur de inte orkar med allt skit med en, hur man är helt dum i huvet, hur aldrig man bryr sig om någon annan än sig själv och bla bla fucking bla. Jag vill för stunden bara ta på mig mina kängor och bara dra ut i mörkret och stanna där tills allt skit är borta. Kommer nog behöva stanna där ett tag då..
Nej men seriöst, nu drar jag ut, så tror inte jag kommer skriva nått mer denna kväll iallfall så HEJDÅ!

''You fake god damnation
You pray for salvation
'cause your heart is made of stone
You can die and rot alone
I hope you're unhappy
and hurting inside
I want you to choke
when you swallow your pride
Lay in your coffin
and sleep with your sins
Give me the nails
and I'll hammer them in''
OBS, katti eller freja, texten är inte till er! Hela min agression är inte på er så dont worry.


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0