The Show Must Go On

Dagens citat:
LOVE THE LIFE YOU LIVE & LIVE THE LIFE YOU LOVE.

Sitter och äter chips för stunden If you wanna know! Ingen cola här inte.. kan ju bero på att den är slut men iallafall. Imorn börjar jag tio och slutar.. I donno, vi måste kolla på en dokumentär i aulan så jag kommer inte kunna dra när jag egentligen slutar 12!
Sen på kvällen ska jag och tjejerna dra ut, först för fest hos Katti. Hahah och jag hoppas det inte blir lika pinsamt som i lördags.. det var lite väl galet den kvällen :O not x)


Love of my life, Ewan McGregor

/ Petra

Kommentarer
Postat av: emsafgswte rw6y

ääälskar den filmen

2010-10-21 @ 22:51:15
URL: http://emmamarielle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0