Torsdag


Oseriös bild från förr förra sommaren med Magnusson

Tja!
Idag drog jag och Maria hem till moi och kollade på ''Toy Story 1 & 2'' med en massa naturgodis, så nu sitter jag typ och mår illa som fan.. Men det var gott så länge det varade iallfall ;)
Imorn ska jag, M och Jonna ha maraton på Rocky filmerna hemma hos mig, det var meningen att det skulle bli ''Mystreriet på Greveholms'' eftersom alla tyckte det var så skumt att Jonna och jag itne hade sett ett enda avsnitt från det, men Anna och Ylva hade tappat bort dem :S So sad..

Den här låten är till Maria Neuman, som stängde av precis i slutet av den första Rocky filmen innan han skulle kyssa sin brud.. die mother fucker die.

Dope - Die Mother Fucker Die

höj volymen, det är skitlågt

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0