She wolf

omg! nu är det bestämt, i helgen SKA vi göra om mitt rum! (okej jag tror det när jag ser det) men vi har faktiskt börjat lite smått :P nästan alla möbler är borta och alla tavlor är nedplockade, jag har spacklat HELT SJÄLV! och jag har t.o.m. prov målat lite på väggen hehe. hoppas att det blir bra nu för det vore ju lite fail annars måste jag ju säga..*positivt tänkande!*



fick värsta rycket och började lyssna på den här gamla godingen, tänker så på förra hösten när jag hör den :P
remixen äger!<3

She wolf - Shakira ft. T-pain

/katarina

Kommentarer
Postat av: Antigon

Glöm inte att ta före och efter bild!!!!!! :d

2010-10-16 @ 21:33:26
URL: http://merfestispucko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0