seventeen forever

Måndag. Var faktiskt inte så jobbig dag även om de var 8 till 5! Efter första lektionen drog jag till Jonna eftersom vi inte skulle gå på idrotten, och beroende som jag är hade jag med mig två enliters cola till oss :D Jonna drack inte så mycket.. Men iallfall, kollade på Glee och sen drog tillbaka till skolan till engelskan. Vi ska debattera där if you wanna know.. Sen vare rörlig bild, som gick skitsnabbt eftersom vår grupp ska börja filma nästa gång :D Sen stalkade Maria mig hem så kollade vi på Superhjältarna och åt glass.

Btw så ska jag börja träna igen! Eller igen.. jag ska börja träna för första gången :D! Vettefan hur det hände, ena sekunden sitter jag och säger att jag inte bryr mig längre, jag äter vad jag vill och tränar aldrig.. sen fick jag värsta kicken att dra ut och jogga med låten Eye of the tiger i öronen! Men det gick inte så bra.. ska börja imorn :D Men jag ska fucka onyttigheten, eller ALLA onyttigheter förutom cola :D haha äter typ inget onyttigt.. okej fan vad jag ljög där. Men iallafall, coke and nothing else!



/ Petra

Kommentarer
Postat av: Maria Neuman

Söt bild du la upp you motherfucking hoe!

2010-10-25 @ 19:42:17
URL: http://mariamongo.blogg.se/
Postat av: P

i know riight? :D

2010-10-25 @ 20:26:12
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/
Postat av: Maria Neuman

Absolut!

2010-10-26 @ 07:23:28
URL: http://mariamongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0