Na Na Na Na Na

Godmorgon sockerpullor!

Sitter just nu och lyssnar på Bandit medan jag fixar mig till plugget! Börjar om en timme så såå bråttom är det inte ;) Imorn ska jag träffa Katti som jag saknar skitmycket för vi har inte träffats på skitlänge pga att jag vart sjuk. Sen på fredag ska jag först träffa släkten så ska vi fira farmor som fyller 83 I think, och sen hänga med Katti och Mikaela för sen utgång :)
Idag ska jag plugga!
Fan vad rörigt jag skrev allt! Men yeah yeah, är lite stressad.

Dagens låt: My Chemical Romance - Na Na Na Na


Det här har jag på mig idag! och ja vet, jag fastnar inte på bild idag, men jaja, here it is anyway!

Linne: BikBok
Kjol: MQ



/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0