I just can't believe that I fell, for such a blackended heart.


Tjo! Cool bild ellerhur? :O Lite halloween känsla här :D
Iallfall, ska snart käka middag, sen så kommer Jonna och Maria hit och vi ska ha skräckfilmskväll! Men bara äckliga filmer, jag tål inte med såna med spöken :S hellre bli dödad av motorsågsmasaken än ett spöke säger jag bara! Eller inte Saw.. Jigsaw är lite väl extrem med att det ska paina in the ass så jävla mycket och sen dö! Creeaapy.. men där kommer jag nog inte hamna, det är bara bad guys som gör det, jag är inte en sån så jag kommer klara mig moahahha :D suck it!
Alltså egentligen The groudge eller Scream-killen? Alla gånger Scream-killen! Vem vet, han kanske tom är snygg.. plus han dödar en snabbt också! värsta drömmen! :o haha okej skumt sagt men ändå. Eller t.ex. The Ring tjejen VS. han i Terror on Elmstreet? Terror on elmstreet! Inget spökekines med långt läskigt hår för min del! Ryser av bara tanken...


Ha en göbra kväll!
/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0