Don't go, I can't do this on my own

Den här veckan har mina matvanor vart bland de wierdaste:
Måndag: Frukost: Ingen. Lunch: Lite skolmat. Middag: Ingen. Annat: Frukt
Tisdag: Frukost: Ingen. Lunch: Ingen. Middag: Ingen. Annat: Cola, chips.
Idag: Frukost: Ingen. Lunch: En macka. Middag: Ingen. Annat: Cola, kokosboll

Jag förstår inte hur jag kan överleva! :O Idag när jag kom hem från skolan var jag inte ens hungrig! Jag var typ mätt på colan liksom :O Hoppas detta fortsätter höhö ;)

Ialfall. Två redovisningar idag. Jag sög verkligen så jävla mycket på båda, men jag är så lycklig jag fick det avklarat och utan att spy så jag bryr mig inte alls haha :D

Imorn är det matte prov, jag måste nog skippa det och försöka på omprovet istället. För måste göra andra läxor och sånt så är grymt jävla stressad. Så denna helg kommer faktiskt innehålla en jävlamassa plugg.. kommer nog inte hända men iafllafall haha.





Den här låten får jag rysningar av den här låten av Bring Me The Horizon, nii kuradi hea.

/ Petra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0