stupid


Hej!
Sitter just nu och kollar på Skins season 1, en av de bästa serierna alltså!
Fick två utskällningar idag, en av min lärare som var sur för att jag inte vart på så många lektioner hehe.. anledningen till den lilla grejen var helt enkelt för att jag inte orkade sitta vid en dator i 2,5 timme. Men trodde inte han skulle märka det, men sen var det av min matte lärare som var sur för att jag inte vart på provet till matten, och där har jag också en väldigt bra anledning! Jag hade så mycket plug att göra att jag inte hann med att plugga på det, så jag får göra provet på måndag istället :D

Har det jobbigt också för min jävla depression har kommit back again, så nu är jag emo tyvärr.. men ska försöka att inte visa det so be cool! Annars har det inte hänt något speciellt idag, IMORN är det fredag! :D Då ska jag kolla på HP :D haha ja.. nu försvann emo känslan fan när jag kom på det! Ett litet ljus i helvetet.. inte alls drama queen..

/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0