not cool


Juste! Är 99 % säker på att det var någon utanför mitt fönster igår när jag kom hem vid typ 1 från Magnusson! :O Det var iallfall såhär, jag höll på att byta om för att hoppa in i min underbara säng, och när jag stod med bara trosor så hör jag värsta dunset och typ en rörelse utanför! :O och då släckte jag lampan i rummet så man inte kunde se in nått, men no no, såg inget då.
Sen när jag väl var säker på att det inte var någon där så la jag mig, och då lät det såklart som röster därute. Haha jag tror att jag inbillade mig det KANSKE men inte det andra och det creapar ut mig, jag menar tänk om det är värsta fula och äkliga killen som sett mig halvnaken! Usch..

Dagens låt: The Boxer Rebellion - If you Run

Haha texten passar fan till inlägget! På ett väldigt creapy sett..

''I'm always here
Waiting for you all alone
Eyes of the night
Just to see, see you home''

Okej nu blev jag lite smårädd.. fan varför kollade jag upp texten?? That was just stupid.  

/ Petra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0