Laughter

Tja!
Idag kom jag en halvtimme försent till Grafisk kommunikationen, och han blev skitsur :O I mean come on, man kan inte vara perfektionist hela tiden! Okej.. jag kom försent förra gången också men bara 5 minuter..
Sen var det idrott, men jag Maria och Petronella hade inga kläder så vi drog till ett fik och pluggade, mysigt mysigt :)
Sen fick vi ledigt från engelskan så ett gäng satt och spelade kort i ljushallen, jag blev president fucking bara en gång! Nästa gång ska jag göra som jag egentligen alltid brukar göra - fuska höhö.
Sen var det rörlig bild i flera timmar, och såklart så var Neuman och jag gryyyymt jävla övertrötta så vi garvade hela tiden, det gick seriöst inte att sluta så kände mig lite retarded där i slutet hehe. Sen fick vi gå för vår grupp, antar att de blev lite irriterade på att vi skrattade om en massa sex skämt hela tiden.. och att vi inte hade nått att göra haha.

Nej nu ska jag plugga matte! (in reality: kolla på Merlin)


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0