I'm officially off the rails, you should try it


Tja! Sitter och äter päron om någon undrar. Har hittills gråtit 6 gånger den här dagen, men jag får min hallon vecka snart so that can be it.

Alla läxor är typ flyttade till nästa vecka, fucking jävla skönt NU men kommer ju få lika mycket ångest nästa vecka :S Men idag är det ju lilllördag :D Inte för att jag kan göra något, är inte 18 än men sen då jävlar alltså.

Imorn tänkte jag dra till skogskyrkogården och hälsa på min farfar, om det blir bra väder dvs, vill inte stå i snöstorm :S Måste också ta med blommor eller något sånt..

Förlåt för ett otroligt tråkigt inlägg. Nu drar jag och bubbelbadar!

/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0