Day Off

Idag skippade jag min första lektion för jag vaknade för sent, men sen fick jag reda på att vi inte hade någon NO! :O Fatta vilken tur! Men sen så min andra lektion som ocksa var den sista lektionen, så tog svenska läraren ända inte närvaro! :O Så jag hade kunnat vara hemma idag! I know.. det var faktiskt jobbigt att vara i skolan i en timme.. och kolla på en film.. pjuh, trodde jag aldrig skulle sluta :O

Så när jag kom hem och efter jag gått i snöstormen med hunden så gjorde jag choklad popcorn och köpte en cola, sen kollade på The Holiday! Så jävla skön dag!
Nu sitter jag och gör lite läxor och kollar på HIMYM.. alltså går pluggandet inte så superbra..

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0