B E S T


BFMV var gryyyyyyyyma live! En av de bästa kvällarna in my life, slog ganska hårt också Tokio Hotels konsert höhö ;) STOD LÄNGST FRAM! Haha jag har alltid tur med att få bra plats! E lite småkär i gitarristen och sångaren nu..

Men kvällen gick väldigt fort tyvärr känns som om de inte spelade så många låtar, eller ah jag ville ju att de skulle spela ALLA låtarna från nya albummet, jag menar jag och E hade ju tränat in alla fucking låtarna ju :O men nästa gång blir Bring me the horizon... men jag tror ingen av mina gals kommer att vilja hänga med på den så får se hur det blir ;)

Nej nu måste jag platta håret, har två redovisningar idag och av någon anledning är jag inte nervös.. kanske e för att jag inte fattar vad det är som händer.. to hell..
Nej nu ska man vara positiv! Jag kommer vara såå grym! Även om jag är lite hes efter gårdagens skrikande.. hade fan trott jag inte skulle ha någon röst kvar men iallfall..

Dagens låt: BON JOVI - YOU GIVE LOVE A BAD NAME

/ PEtra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0