Work




idag har min dag spenderats med att sy in och lägga upp mina jeans (i stort sett alla är förstora) på bilder är för och efter bilder på ett par cheap monday jeans som var alldeles för stora när jag köpte dem, då är frågan "varför köpte jag dom?" och jaadu jag vet faktiskt inte x) men nu har jag iaf sytt in dom så att de blev tightare och kortare, är fortfarande inte helt nöjd..men jag orkar inte sy mer på dem idag haha


här är ett annat par som jag sydde in, dem var dock inte förstora när jag köpte dem men av någon anledning så blir Gina tricot jeans större i tvätten :S aja nu är dom bättre iaf! ;)



hade bra! btw vad tycker ni om den nya headern? :) /katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0