SUMMER OF 09

Tjenare!
Skola idag, och den flöt på. Till lunch köpte jag och Jonna vindruvor och cola och solade utanför skolan, grymt skönt! Sen så hade vi lite lektioner här och där, och imorn är det nationella i engelska! Fast pga den så slutar vi 12:15 :D !

Bara typ 5 veckor kvar till sommaren! OMG jag måste springa ut och jogga!! Hej känner inte alls att jag hoppar väldigt mycket i det här inlägget men jaja, bara för att min mobil är krossad så blir det lite gamla bilder från sommaren.. enjoy!






var tvungen katti, den där bilden är ''life is wonderful'' all over it!




Snart blir det sum 10 ! Better than the last one I hope, vilket blir svårt att slå... / Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0