The mirrors truth

Halloj!

Kom precis hem från matchen.. vi förlorade!! OMG whhhyyyyy?!?!?!?!?!??!?

Nej jag är inte så insatt så det var ju inte liksom som en stor del av mitt hjärta ramlade av när de jävla fucking fuckade monoglider Norrköping (är inte säker att det var Norrköping hehe) gjorde mål. Fuck them.
Nej som sagt, våran hejarklack slog dem så hårt vilket var det bästa ;) Maria var lite mer insatt än jag, hon visste till och med när lagen skulle få staff och sånt, vilket jag personligen tyckte var ascoolt! Jag menar varje fällning ser ju i princip likadan ut!

Nej, eftersom Katti och Freja inte är sugna på att gå på fest *whyyyyy god whyyyyyyyyy?* så ska jag nu gå och sätta mig framför TV:n och titta på Star Wars, inte så pjåkigt måste jag säga men that's not what Im up to! Nu vet ni...



/ Ppetra @ pa

hahahah jag är såå rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0