Tjenis p*nis


random (lite skojig ;D) bild från i sommras..

woho nu är jag hemma från landet! :) vi får se vad som händer ikväll, ski iaf vara med freja :D idag har jag bara legat och stekt, så nu är det dags att ta tag i samhället (haha det där lät lite roligt lät som att jag var värsta politiker, eller det kanske bara var jag som tkt det?... ööh ja.. iaf så menade jag skolämnet för er som inte förstod det) sen var jag på Idas modevisning igår! det var AWESOME! hon är så himla duktig, seriöst hon är 16 år och har en helt egen modevisning med uppträdanden och allt! om ändå jag kunde sy... hahah x) lägger kanske in bilder på kläderna sen :)


låtarna som spelas om och om igen på spotify...


gettin' over you - David Guetta, Chris Willis, Fergie, LMFAO



not myself tonight - Christina Aguilera


/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0