Natteravn


två tuffa tjejer i högdalen efter rix FM förra året ;D


igårkväll spenderades med min underbara och knäppa vän Freja Nilsson! hahahhahah jag är så glad att jag har dej freja ska du veta! vi var iaf ute och röjde (eller?) nä men vi chillade ute i sommar värmen och snackade skit :D jag fick även lära mej vad ordet "guzzar" (stavning?) betyder hahahah mobba mej inte för att jag är efter!


sen måste jag bara säga att det är så sjuukt galet att jag och freja har så lika musiksmak hon bara ääääälskar den hääär låten så mkt! :D






puuuussar! /katarina

Kommentarer
Postat av: freja

aw katti nu var det lite bittersweet moment här ;)

är också glad över att jag har dig :D

och nej... jag älskar INTE den låten vaa ;)

<3

2010-05-23 @ 18:24:51
URL: http://frenergy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0