YOU BETTER DIE YOUNG

t j a b b a !
Dagen flöt faktiskt riktigt snabbt på, visst, missade TVÅ bussar till skolan så jag kom försent till skolan, och blev ''avstängd'' från svenskan 2 ggr, men annars väldigt skön dag haha.
Maria och jag har sysslat med praktiskt taget hela dagen med att göra en lista vilka är snyggast i världen, och dem mest.. annorlunda vi tog var bl.a:

Gilette-mannen (Gilette reklam)
Anakin Skywalker (Star Wars)
Aragorn (Sagan om ringen)
Pippin (Sagan om ringen)
Frodo (S.O.M, yes we like Sagan om ringen..)
Arn Magnusson (Arn Tempelriddaren)
Slumdog millionere-killen
Brolle JR (han är snygg!)
Damon Salvatore (det är som konstigt med han är att Maria tog honom före hans brorsa, som är så jeakla mycket snyggare.. wierd..)
Danny (I Desperate Housewives)
Murtagh (Eragon)

Inte så skumma ändå! :O

Nej nu ska jag gå och lyssna på emo-musik och börja packa lite inför Åre resan (som jag är 94% säker på att jag faktiskt nu får åka på :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0