18:12

Tjenare!

Sitter just nu och verkligen försöker att göra mina engelskaläxa, man ska skriva en insändare till en tidning. Och det var då det slog mig, jag har ingen åsikt! Kan inte komma på någonting alls jag har en åsikt om, skallen är helt tom vafan.

Plus efter skumma händelser som hänt i mitt rum på sistonde (tror jag är som hon i ''Ghost Whisper'' eller han i ''Sjätte sinnet'':S ) som verkligen inte kan förklaras bortsett ifall jag är galen i huvet.. Så känner mig som en detektiv för stunden och försöker komma på förklaringar till dem orealistiska händelserna, så kan verkligen inte komma på en åsikt om engelskainsänaden som ska vara inlämnad imorn. Fucky!

Och en annan anledning till varför jag har huvet i det blå, min bok ''Shadow Kiss'', som handlar om vampyrer (läser inget annat haha) och såklart kärlek, och det jag skulle säga med det är att jag inte kan slita mig från den! Den är grym och jag älskar bara den snygga (eller jag tar det som en självklarhet att han är snygg?) beskyddaren Dimitri; och ja, jag vet att jag låter som en geek, vilket jag fan har blivit pga dem här jävla böckerna :@

NEj nu måste jag plugga, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0