20:41

Tjabba tjena!

Igår blev en rolig kväll lite överallt i Sthlm.. and I will say no more.
Nej men det hände ganska mycket saker här och där vi färdades, till exempel träffade jag några militärkillar som det gick bra med, och sen gav en av dem mig en del av en handgranat (blandade känslor om mig måste jag ju säga haha) och lite mer saker hände också that night, men orkar inte skriva ner allt, its just too much! Nej men jag kom iallfall hem typ halv 4, och mina päron tyckte inte om det supermycket eftersom jag sagt att jag skulle va hemma halv 1..

Anyway, ikväll ska jag och Elin (och förhoppningsvis Jossi om vi lyckas övertala henne) dra till någon pub i Medis och försöka komma in där, så det återstår att se helt enkelt ;) Annars får vi ha roligt ändå höhö.

NEj nu ska jag fixa mig lite och se vart kvällen leder till, bye bye och hare gött! :)

Slänger in en skitrolig video som jag verkar vara den enda som skrattar åt.. or am I? / PETRA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0