BESTER TAG EHEMALS

Igår var en oförglömlig kväll på konserten!

Först och främst:
Vi har fuking lääängst fram!
Och för det andra: ICH LIEBE TOM! In der tat...

Så.jävla.sexig. Sexigare i verkligheten vafan! :O

Moving on.
Vi kom till Globen vid halv 8 på morgonen, och i jävla snöstormen satt vi och frös i 5 timmar typ, innan kön blev helt sajka och alla trängde sig så vi av någon anledning hamnade sist! Those mf säger jag bara.. jag letar efter dem..
Nej men sen var det liksom som ''screw this'' så vi drog till Globen och drack hot choklate, och den förtjänade vi verkligen! Anyways, vid 5 kom vi tillbaka och egentligen skulle vi då springa och ställa oss längst bak, men istället så gick vi typ läängst fram och kröp under staketet lite smidigt sådär; och så kom det fram flera som bah ''har ni stått här?'' och blablabla, och Jonna (bra skådis som hon är) säger att vi stått just  h ä r  från 7 (vilket var tyyp sant..) och tillslut så sket dem i oss, så vi gick alltså förbi typ 10.000 människor och lyckades! We're awesome!

Iallfall, så började dem släppa in och så började en massa snacka om några jäva ''band'' som man skulle få tag i,och Jonna och jag var som ''WTH?'' men vi fick tag i dem tillslut iallfall! Och dem var tydligen till så att vi fick VIP läängst fram! :D
Och japp då stod vi alltså allra fiucking längst fram under hela konserten! :D Och jag har en massa bilder som jag tog med mobilen som jag slänger in, men kommer bättre sen med videos och sånt shit från Jonna som fotade hela tiden ;) men tills dess får ni nöja er med dem här skiiitgrymt bra kvalietet och tydliga bilder! :D *not*


Här är vi i kön, som vi stod i 5 timmar typ!



Jag åt inte mackorna (det var inte det man sucktade efter i 6 minusgrader..) , men annars åt vi denna chipspåse och INGENTING mer på hela jävla dagen. Why? I donnu.
Så jaa jag kände att jag höll på att svimma inne i konserten flera gånger, kanske pågrund av att jag blev helt mosad av alla som pushade på, kanske pågrund av att jag inte ätit, eller kanske pågrund av att jag såg dem live baby; men något av dem gjorde att jag kände mig hela jävla skum hela konserten och efteråt ;O

och här är vi i Globen och har börjat få långtråkigt efter 4 timmar inne i köpcentret




och här är vi inne i Globen, 1 hour kvar innan det börjar, vi är bland dem första som kommer :D

och här är vi lääängst fram! :D


OCh här är some picts på mina gamla, och nu nya, favorites!



''Im too sexy for my self, too sexy for my self, too sexy it hurts''





Kommer upp mer bilder later, och med better kvalite..

/ PEtra

Kommentarer
Postat av: j

:D :D :D

2010-03-06 @ 18:48:23
URL: http://jonniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0