SOMEONE NEW

DAGENS LÅT: ESKOBAR - SOMEONE NEW

TJabba!

IDag skulle egentligen jag och Mary dra och gymma bland dem snygga killarna på gymmet i Högdalen, men jag fick henne att ändra dagen till imorn. Orsaken är helt enkelt att jag måste läsa mig jävligt sjukt bra bok (blood promise, vampyr bok ofcourse) och var tvungen att veta vad som skulle hända mer min loverboy Dimitri. Dem här böckerna är också anledningen tills jag inte orkade gå till skolan igår; först och främst så sov jag bara 3 timmar innan jag skulle upp, och sen så försov jag mig första lektionen, och för det tredje så var jag i behov till att läsa okej? Inget kan fan stoppa mig, skolan och läxor,  f u c k  i t! ;)

Nej back till att läsa, har egentligen läxor att göra, men som sagt så fuckar jag dem denna vecka för att läsa, jag vet jag är en boknörd!

Slänger några bilder från förra sommaren, longning back!




/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0