NOISE

Sitter just nu och köttar en massa TH-låtar från det nya albumet, och det går ju sådär :O men jag har ju typ 12 timmar i kön innan vi blir insläppta så då kan ju J och jag träna som fean ;D och då menar jag SOM FAN!

Lite komiskt att jag kan alla deras hela låtar på tyska och kan verkligen inte få in dem nya på fucking english! I mean fuck!

Spring nicht - TH (kan hela låten på tyska.. och jag skrev inte alls det där bara för att skryta..) Men måste bara säga att den här låten veeerkligen är den bästa dem gjort, but I dont like when Bill kill himself in the end, förjävla sorgligt haha.


 

 

..och låten jag längtar till för den är grym(och den enda låten jag lärt mig från nya albumet) NOISE

/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0