FUCK YOU YOU FUCKIN' FUCK

Hejsan!
Känner att jag inte alls skiver oofta men iallfall, im better than Ganning iallafall ;) Nej båda vi suger I know..

Iallfall, dagen flöt på som vanligt idag, med matte, engelska och medialektion, så ingen jobbig dag där haha.

Men sen så kom jag tyvärr hem till huset och möttes av min kära dad som skällde ut mig pga att jag hade 14 % frånvaro i skolan den här terminen. Vilket var sjukt störande att han störde sig på det när min äldre syrra som också går på Kärrtorp, hade ännu mer frånvaro, men det var tydligen inte alls något farligt..
I mean what the hell?! Talk about favorising daughters..
Ah ja, varje gång mina päron skäller ut mig (vilket händer varannan timme haha) så fattar dem fean inte att man blir mer och mer sugen på att göra det ännu värre bara för att jävlas med dem haha.
Så lack på dem när de gör nått som veeerkligen inte jag ska få skuld för, eller om en annan gjort värre, så ska dem ändå läxa upp mig som gjort mindre, hur jävla oansvarlig jag varit. Fuck them just nu säger jag bara. Fuck them big time.

Haha sry för mitt jätteglada inlägg, kommer senare när jag lyssnat klart på hårdrocken som gör mig lugnare. Ja jag har ett jävligt temperament haha.

/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0