EVERYONE CAN FAKE A SMILE


Köpte en cola i stan, och otroligt nog tog den inte slut så har mer tid att njuta av den! Jag måste minska på det, har fan druckit en eller två cola varje dag den här veckan :O



Efter skolan drog jag och träffade Casslind, jävligt länge sen sist så det var göroligt! Så vi spenderade dagen på Muffin Bakery och pratade om en massa gossip vilket man aldrig kan få nog av ;)

Sen när jag kom hem så var det ju såklart samma gamla jobbiga päron som skäller ut en för grejer man hört miljontals gånger, men dem tror man är så trög så dem behöver upprepa det i samma veva 10 gånger innan dem moving on till nästa felsteg om en. Score. Så nu är resten av dagen förstört, men enligt päronen så är det jag som förstör för dem. Dubblescore.
Inte nog att jag blir på dåligt humör när jag kommer hem, mina päron blir det när dem ser mig, och då gör då de resten av familjen på dåligt humör. Som sagt, dagen började asbra men slutar nog med hängning.

Så nu får jag hoppas att colan kan muntra upp mig så att jag slipper hängning, annars får Timo Räisänen göra jobbet..

/ Petra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0