BROLLE JR HAR SEXIG RÖST!

Sitter just nu och packar för fullt till Åre-resan med Magnusson, kommer bli grymt roligt!
Speciellt när jag är så fetpurjo bra på skidor.. okej kanske inte såå bra men jag är troligen bättre än J (no offense!) men jag funderar fortfarande vad jag ska åka skidor i!
Speciellt mössa, mössa är ett stort problem eftersom jag inte har några svarta (tappade bort min lover-mössor i vintras!) kvar så får jag nöja mig med dessa, vilka är snyggast?

Och måste bara varna, jag ser ut som en fjortis, eller rättare sagt gör fjortisminer och sånt skit, men till mitt försvar så gjorde jag nonstop såna bilder i 7:an och 8:an, så det är svårt att komma på andra miner!


what ya think, vilken passar bäst till en vit/beige eller mörkbrun jacka????

1.


2.


3.

(Im sorry, jag såg föör fjortis ut... och att täcka en del på bilden gör ju iofs inte saken bättre...)

- Petra Attling

Kommentarer
Postat av: Karolina

DEN I MITTEN VAR FINAST! :) kolla in min blogg! :D

2010-03-31 @ 18:22:43
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0