we weren't born to follow

Shabba tjena!

Imorn kommer jag och Jonna dra precis efter skolan till Söder, för att köa för att få VIP biljetter till när Taylor Lautner kommer till Sverige!
Maria och hennes kompis är redan där, så de kommer lilksom att köa i typ 24 fucking timmar! Jag menar OMG! :O

Nej nu ska jag göra mitt Powerpoint och sedan krypa ner i sängen, ska upp tidigt imorn för att göra svenskauppgift!


En rikigt härlig sommarbild tagen för 2 år sedan, jag är hetingen som äter min glass i mitten...


/ Petra Attling

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 år sen, FAKTISKT ;)

2010-06-04 @ 07:40:10
Postat av: Petra

nej det var det inte, jag hade blont hår förra sommaren, FAKTISKT! ;)



so it's impossible dude..

2010-06-04 @ 09:06:54
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0