major dilemma


Imorn är ja och Josefina på Twilight Event på Hovet! :D

Men pga att J jobbar så kommer vi att komma typ när insläppet börjar, alltså vid 4 typ.. men huvudsaken är att vi kommer att se Taylor höhö.


Plus, vi har en asbra idé för att få uppmärksamhet av dem eftersom vi då kommer att stå ganska långt bak; vi ska turas om att stå på varandras axlar och flasha oss. Vi har inte bestämt för vad vi ska skriva på magen men nått blir det ;)

Men ett major dilemma jag har är vad jag ska ha på mig :O jag menar jag ska träffa min loverboy number one, och då måste jag va sjukt snygg! :O och inte nog med Taylor, Eric Saade kommer ju också :D
so now I have a problem...
/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0