gustav adolfs torg


hoooooooooooooooooooooooooot


Tjena!

Bilder från idag kommer nog ut någongång när Katten skriver, för hon fotade all day long!

Dagen tillbringades med halva Stockholm ihopklämpda på samma ställe, vid slottet. Men det var faktiskt rikigt fint, blev helt kär i Daniel när han började gråta :D och Carl Philip såg man live också, and thats a hottie! :D

Ikväll ska jag Maria oh Jonna till Gustav Adolfs Torg.. fråga mig inte vad det är för det vet jag inte. Men jag tror att det är typ en .. utefest? Well, we shall see :P
Men iallfall så börjar det 12 och innan måste jag möta upp Josefina någonstans för att hämta min del av jordgubbssaften :)

That's my night! Och om jag inte skriver imorgon eller svarar på sms, så finns jag troligen död någonstans vid Gustav Adolfs Torg ;D

Ändrade planer, Josefina hänger med :D

Ha en bra kväll allesammans och prata inte med några främlingar !


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0