GAAlet

hur många gånger kan jag skriva galet i ett och samma inlägg?


galna converse (eller inte?)


galet hett!



galen insomning på mej! (det är också galet att jag typ ser flintis ut på alla bilder.. men jag har hår! det där lät galet konstigt...hmm GALET!!)



galet hemsk bild på mig (hej flintis igen!) men jag bjuder på den för att jag är på ett sånt gaalet humör helt enkelt!


galen bild på josefina!



nä nu orkar jag inte mer! galet jag vet.. men freja kommer snart hit och då får jag inte vara föör gaalen! (if that's possible höhö)


hare gött! (galet att jag typ skriver på göteborska!)


/katarina




galet.....

Kommentarer
Postat av: freja

hahaha, fint! du har adopterat mitt ord :)

2010-06-19 @ 01:26:55
URL: http://frenergy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0