bubbly

Tjabba!

Igår blev faktiskt för en gång skull en lyckad kväll, vi brukar  a l l t i d ha sjukt med otur när vi ska ut. Men som sagt så vare awesome att oturen inte följde oss igår, jag och Jossi drog till Älvsjö och hade kul där. Såklart så glömde jag min skinnjacka där .. var nu där är kommer jag inte ihåg men där ligger den iallafall :S Som tur va' så hade jag inte mitt busskort eller nycklar i den som förra gången, så man kan ju säga att det var tur i oturen helt enkelt! Plus så badade vi i underkläder också (och jaa, jag hade tyvärr valt att ha string påmig just den gången) så mina kläder blev vääldigt blöta, men vattnet var förjävla härligt så funderar starkt på att bada mer i helg!... med bikini dårå.

Ikväll tar jag det lugnt och tar hand om min sjuka lillasyster (yes im an angel), men det är inte så farligt, jag orkar nog ändå inte göra något fartigare än det tonight.

/ Petra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0