BEAUTIFUL MONSTER

Jag känner att den här bloggen måste ryckas upp lite! därför ska jag anstränga mig och skriva ett litet inlägg *jag kan bara drömma om hur glada ni måste vara nu! :D* idag var jag i skolan, sen träffade jag frejko i stan. vi käkade glass i kungsan och sen bar det av mot rigoletto där vi skulle hämta ut eclipse biljetterna. när det var avklarat gick vi till lindex på jakt efter snygga undisar! jag menar det var ett erbjudande "2 för 3" WOHOOO! hahah :D det tog typ 2 timmar innan alla hade bestämt vad man skulle köpa (som vanligt). sen fastnade vi inne på apoteket eftersom att det fanns så många olika krämer och grejer att titta på! (påväg dit såg vi KENZA!) vi köpte tillslut lite grejer för att vi inte kunde låtabli. när vi stor och hängde vid nån korg för gratis smakprov av magtabletter (ja vi tog tyvärr av dom) så kom hon i kassan helt ramdom fram till oss och frågade om vi ville ha ett prov på någon ansiktsrengöring? JAAAA! typ skrek vi och hoppade till av lycka, jag menar gratis är ju bäst :P vi trodde att vi skulle få någon sån där mini förpackning eller nått men vi fick en hel flaska från VICHY! :o GAAAAAALET NAJS :D


men nu börjar snart morden i midsummer, sålänge lägger jag in en himla bra låt som ni kan lyssna på!









/katarina

Kommentarer
Postat av: freja

haha! "hoppade till av lycka" låter lite som ett random damp ryck men men hahha :D

2010-06-30 @ 22:02:52
URL: http://frenergy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0