WE'VE BEEN ON THE RUN DRIVIN IN THE SUN LOOKING OUT FOR NR 1

Hello!

Gårdagen blev inte en besvikelse som jag trott, superfunny. Vi började med ''förfest'' hos Nilsson, där Jossi Katti och Jossis buddy Sofia var. Sen så var tanken att vi skulle till Hagsätra, men sen så fick vi veta att Sebastian visste en fest i Slussen. Så då satt vi alltå på tåget påväg till Slussen, och klockan var 11:57, och Jossi blev stressad för hon ville kyssa hennes new boyfriend vid midnatt (låter det inte som typ en amerikansk kärleksfilm?) , men vi hann dit anyway innan 12! Så 12-slaget firades på Slussen med 100 pers, skitroligt ;) Sen drog vi till el party någonstans vid Slussen, som vi inte kunde stanna så länge på för Katti och Freak skulle vara hemma vid 2 i think. Men det var fan det roligaste på tågstationen, där Jossi och jag sprang och kramade och kysste en massa gott nytt år, plus vi råkade ställa oss i spya D; iuuuh. Så träffade vi alla roliga holländare och kanadensare, skittrevliga :)

Pjuh, långt jag skriver!
Moving on. Jag och Katti följde sen med Jossi hem (när Freak och Sofia åkt vidare hem) och tänkte då crasha hennes brorssas fest, gick ju sådär ;)
Sen vid 4 så kom vi iallafall hem till KAtti tror jag och jag sov jadåra idag.. eller vad man säger.
Ah kom iallfall hem vid kanske 11 till mi casa, och har gått i samma kläder och smink som jag var ute med , tänk hur jävla utmattad jag är då liksom!

Nej nu ska jag lägga mig vid brasan och läsa Untamed, en vampyrbok, vad annars?:O 


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0