TEMPTED

Tjenare!

Idag skulle jag ha vart med my old gang Jonna Elise Linn och Sara från Gbg, vilket jag kom på för några jävla minuter sen! Det jobbiga är att jag hade helt glömt bort det, och så har ju min kära mobil legat i mitt rum och inte i min ficka idag så ah såg ju inte a-a-alls smset liite sent! And for that im really sorry!

Men imorn hoppas ja det blir något iallfall med tjejerna, var så jävla länge man träffade dem! Efter att jag (nyttig som jag e) ska gymma med bigsis innan lunch, och yes, det är nog min träning den här månaden/halvåret.

OMFG! Såg just (alltså jag är helt jävla borta idag ? ) att Jossi smsat att när vi skulle ses ikväll! Heheee. Jag är inte den människan som kommer ihåg  i d a g  iallfall..
Men jag vet nog varför, jag sov i 2 jävla timmar idag! Och thats all because jag läste en bok som ja tänkte att jag skulle läsa lite innan ja somnade, men hej jag slutade att läsa den typ när klockan var 08:12, och så sov jag dårå, men så kom min syrra in 2 timmar senare och väckte mig för någonting-som-jag-verkligen-inte-brydde-mig-om-eller-hörde, och så kom jag på att boken var så jävla spännande så var tvungen att fortsätta!
HAha hej boknörd, men det är fan inte mitt fel att jag hittar så jäkla bra böcker som inte går att lägga ifrån. Plus egentligen är det bara bra att jag läser, för när ja läser kan jag av någon konstig anledning inte äta, så jag har gått de här två dagarna med.. typ bara lite middag på kvällen för moi päron tvingar i mig. Thats it! Om ja bara läser när jag är hungrig så kommer jag inte vara hungrig längre! Inte alls hur jävla ad somhelst.

Nej nu ska jag fixa mig innan Jossi kommer hit, See ya later!

Iallfall. Om ni orkat läsa allting, så var det den här som kortfattat har förstört min dag..  

Och så måste jag säga (chockande) så är dem här böckerna mycket (lägg märke till den tjocka stilen och snea tecknet på ''mycket'') bättre än Twilight-sagorna! I know, shocking! Men jag menar kolla bara på den otroligt sexiga (and yes han e vampyr ofcourse) killen som är längst fram (han där bak gillar vi  i n t e, måste jag bara tilläga) Det var den här framsidan som fick mig att börja läsa serierna, vilket säkert får er också göra det!

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Anonym

han var inte så snygg ;)

2010-01-04 @ 12:41:10
Postat av: Petra

w t f ?! :O



haha nej men alla kan ju inte ha lika grymt bra stil på killar som jag ;)

men jag fattar inte, jag menar pratar vi verkligen om samma kille här? jag börjar faktiskt undra.. x)

2010-01-04 @ 14:07:55
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/
Postat av: MM

Han va faktiskt rätt ful Petra..

2010-01-05 @ 00:15:30
URL: http://mariamongo.blogg.se/
Postat av: Petra

VA FAN NEUMAN! :O



maria du tycker att han gybben i ''morden i midsummer'' är snygg, SÅ jag lyssnar inte på dig! XD



jag förstår inte vad det är för fel på y'all, jag menar titta bara på han! sexxxxyyyy! :D



HAHA im not giving up, jag ska fan få dig att tycka han e snygg, one way or another..

2010-01-05 @ 16:19:27
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/
Postat av: Petra again

plus han blir snyggare när man läser om han, så du måste läsa dem här böckerna ! changed my life! :D

2010-01-05 @ 16:44:56
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0