stressstressstressstressstressstressstress

OMG vad sur jag är just nu!:o helt plötsligt fick vi en miljon läxor! spanska, engelska och tydligen ska vi ha ett matte test på torsdag, alltså om 2 dagar, hej jag fick liksom min matte bok idag! och jag vet ingenting om matte B! jag fattar inte äns språket dom använder, liksom kan någon av er seriöst säga att ni fattar vad "definierar grafen en funktion y av x?" betyder? :S sen fick jag och emilia ett papper med 10 frågor som vi ska besvara skriftligt och muntligt i historia eftersom att vi har missat halva kursen (eller jag har, emilia hade historia i sin förra skola) men det är ju såklart 10 frågor i varje fråga oxå. och detta ska vi få en månad på oss att göra, hallå dom andra har hållt på med detta i ett halv år och vi får en månad?! :S PANIK!


eftersom att jag är sur just nu så avreagerar jag mej med den här låten som passar mitt humör just nu..






pössar från// Katarina

Kommentarer
Postat av: freja

jobbigt jue :( det är smällen med att byta skola

2010-01-26 @ 19:12:39
URL: http://frenergy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0