Mr. Brightside

Tjabba,
sitter just nu och gör min Svenska läxa för fulla muggar.. nej egentligen så har jag gjort.. fuck! en mening på kanske en halvtimme, så nej it dosen't flow for me.
Nej men whatthe hell, jag får väl fantasi någon annan gång, lika bra att göra nått annat roligt och vänta till man får snilleblixten.. visa ord a la Petra.
Kanske är det för jag lyssnar på min så gryma musiksmak som jag inte kan koncentrera mig! För stunden så lyssnar jag på Bon Jovi, hej inte alls gammal musik men jag bara blir helt jävla peppad av låten Livin on a prayer! Ska fan börja lyssna på den innan jag ska ut.. haha för mina kompisar kommer ju ä-lska mina musikval för förfesten, naaaaaah dont think so.

Moving on. Jag fick fan en uppenbarelse för några timmar sen, jag vill typ screwa skolan och dra till ett helt nytt land och bli en hippie! Hmmm, vart kan man komma med cirka 200 kr ??? Okej skulle nog inte gå så himla bra med min plan, får bli efter studenten eller när jag är 18 och myndig och förståndig x)

Har det här inlägget gått överstyr? Yäs.

Slänger in en snygg bild på min lover-boy of the day (om man tänker bort han som alltid är nr 1)

/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0