MONDAY

Tjabba bloggen!

Idag är jag hemma pga mensverk som in i helveti! Så ah har precis tittat på Arn-Riket vid vägens slut, och gjort pannkakor bara för att jag hade tråkigt, haha jag åt inte ens några så my folks kommer bli på bättre humör när de kommer hem ;) funderar på att typ baka nått annat också som jag inte äter bara ger til de som vill ha (hej känner mig som jesus) och sen ska jag nog läsa i den sjuukt tråkiga boken ''Dr Glas'', som alla i SM1B e tvugna att läsa, and I'm warning you, do  n e v e r  read it! Förjävla boring!

Iallfall, tänkte kolla lite på serien ''Hidden Palms'', någon som vet vilken det är för någon?
Hittade faktiskt den när jag tittade på snyggingen som var med i ''Motorsågsmassaken'', och hade aldrig hört talas om den innan :s men den är faktiskt ganska bra, visst inget slår OC serierna, men den är klart bland mina favoriter.. och det är inte aalls att jag bara kollar på den pga den snygga killen.. no no.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0