Katarinas dag


en snygg bild på mej och petra tagen av med min webbcam därför är det så bra kvalite haha ;)


Katarinas dag...
denna intressanta dag börjar med att jag vaknar klockan 7 och min buss går 07:13 (shiiieeet panik!) men tro det eller ej så gör jag mej verkligen klar på 5 min! helt otroligt jag tror det knappt själv. men jag hinner iaf med bussen och får sminka mej och äta frukost på bussen, men det går ju det med ;D sen när man väl var framme i skolan så var det ett uuuunderbart matte test -.- det gick åt HELVETE! jag lovar jg kommer inte att ha rätt på en enda fråga! :o jag tänkte seriöst att lämna in pappret utan att skriva ngt för att det inte var ngn idé, men jag försökte iaf, det är ju tanken som räknas höhö. sen var det idrott och vi gjorde typ 30 olika arobics övningar tsm med några andra ettor, wonderful för man såg ju så himla snygg ut när man gjorde alla övningarna x) men sen hade vi inga fler lektioner så det var naajs :) så nu har jag suttit hemma sen typ 12 och bara degat men det är sjukt vad snabbt tiden går iaf klockan är liksom redan halv 6 :o
undrar om det var ngn som orkade läsa igenom hela den här texten? xD haha anyway..

/katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0