IT'S A BIG DAY COMMING



Tjenare alle' fans!
Har precis ätit en jävligt god middag måste ja bara säga! Och jag vette fan vad det var, maybe kyckling, maybe kött, i donnu.
Iallafll, ikväll blir det hemma kväll eftersom jag är så jävla lat och helt död, jag menar två dagar i skolan är inget att leka med. Så jag och bigsis har laddat med Ben & Jerrys och hyrt filmen ''Baksmällan'', så kmmer bli en göö-chill kväll för min del. Men dont worry, imorn blir det fest för fulla muggar, oh yes.

Laddar nästa inlägg med en sjukt skum video med Mary och jag på mattelektionen, ah den går ej att beskriva, men till mitt försvar så var båda övertrötta och sjukt 5-årigslika (om det nu är ett ord, för annars, fan vad coolt jag har hittat på ett eget ord!)

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKA BAKSMÄLLAN! :D

2010-01-08 @ 22:18:34
URL: http://mariamongo.blogg.se/
Postat av: PEtra

I KNOW! roligaste filmen ever, haha roligaste var fan bebisen Carlos!

2010-01-09 @ 19:49:26
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0