I SHOULD KNOW WHO I AM BY NOW

Ibland har jag verkligen mina dagar med att skriva in the blogg, och idag är en sån dag *applåder*, men tyvärr har jag ingenting alls att prata om!
Jag menar mitt liv är inte precis som i en drama serie, min granne visar sig inte vara en mördare eller stalker.. eller? Haha men ska jag vara ärlig så är huset mitt emot ganska skumt måste jag ju säga! Dem är aldrig ute de som bor där, jag ser dem bara i fönstret ibland, och iaktar typ en när man sitter i köket och käkar, eller går till skolan.. freaky..
Okej kanske överreagerar för att göra det här inlägget lite intressantare, menmen, skumma är dem iallfall höhö.

FAN vad jag längtar till sommaren! Mitt gäng och jag (eller ah Josfina och jag, men jag tror att Katti och Freak vet om det höhö) har redan planerat midsommar, som ska tillbringas på Våtö (Vätö) på den såkallade ängen där lantisungdomarna hänger ;) jag har ju en gäst stuga där så där ska vi leva livet på midsommar haha, plus så måste vi ju såklart dansa runt snoppen (midsommarstången) som jag alltid gör oavsett hur jäkla pinsamt det är när man är ensam som 16 åring men anyway, nu när dem ska ut med mig så kommer jag inte skämma ut mig ensam *hallelujah*

Slänger in en snygg bild från sommaren när Jossi var på landet:

and yes, vi driver... tror jag :s

/ Petra Attling

Kommentarer
Postat av: boobie girl

Well hallo Grandma! Du har rynkor BigSis ;)

2010-01-25 @ 16:51:50
Postat av: boobie girl

Well hallo Grandma! Du har rynkor BigSis ;)

2010-01-25 @ 16:52:05
Postat av: Petra

vissa börjar tidigt, som dina boobies lilsis, som är lika stora som pamela andersson NU, och dem bara växer och växer, och snart kommer ditt ansikte inte synas framför brösten...

lucky me, hellre rynkor än 75Ö ! moghahahahaha

2010-01-25 @ 18:54:19
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/
Postat av: Josefina

Underbar bild ändå, man längtar back till sommaren.. :D

2010-01-29 @ 17:41:39
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0