FRIDAY

Tjabba tjena !

Dagen började med Idrott och sen matte. På matten berättade Mattias att jag har fått IG varning! Buhuu, mina päron kommer inte låta mig gå ut ikväll! .. så jag berättar på söndag istället ;P Men ändå, jag vet inte hur de kommer reagera , jag får typ hoppas att de inte ställer in Åre resan! :X that would be palapa-shit!
Sen efter skolan (eller ah vi skippade datorkunskapen :P) gick jag och Maria och Jonna (fast hon var faktiskt duktig och gick tillbaka till skolan för att gå på datorkunskapen haha) i stan, och lägger in bilder sen till det jag köpte , dont worry guys!

Movin' on. Ikväll blir det förhoppningsvis fest på ingång, annars så blir det Girlnight med Maria, ska då bada bubbelbad, ha ansiktsmask, och dricka vin, samt titta på ''Den bästa sommaren'' eller första säsongen av ''How I met ya motha'' , men annars blir det förfesten om det blir fest ;)


Peace and love / PEtra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0