...

herregud jag har typ inte bloggat på en hel vecka! :o galeet haha, men jag har inte haft ngt att skriva om, fast nu dom senaste dagarna har det hänt as mkt!  igår var det första dagen i nya skolan, (östra real för er som är dåligt uppdaterade om mitt liv ;D haha) alla verkade jätte trevliga och så men det kändes så himla ovant att komma till ett helt nytt ställe som är 100 gånger större en klara! haha :) det var liksom första dagen i gymnasiet all over again, men josefina får helt enkelt stå ut med att jag typ stalkar henne nu i början haha , to bad for you jossi ;D
<3

men igår var jag iaf på bio med ida :) vi skulle se instängd 2 (visst låter det som en mysig film? höhö) ingen av oss hade sett ettan och alla sa olika saker, vissa sa att ettan inte alls var läskig och andra sa att den var jätte läskig så vi visste inte riktigt vad vi skulle tro, men en sak är säker jag har ALDRIG VARIT SÅ RÄDD I HELA MITT LIV!! xD hahaha fyyfaaaan säger jag bara hahah jag och ida höll på att dö! och det blev inte bättre av att en tjej i biosalongen skrek heeela tiden, och as högt dessutom! så hon skrämde en ju typ mer en filmen ibland x) men det var ändå ganska kul för alla började alltid asgarva efter att hon skrek för att det lät så roligt!  men tänkte att jag skulle lägga upp trailern för er så ni förstår vad vi fick stå ut med i en och en halv timme! :D haha

äsh jag lägger in trailer till första filmen oxå, så kanske ni fattar handlingen lite bättre ;D




och det här är trailern till tvåan som vi såg, men tro mej trailern verkar inte så läskig men filmen är sååå mkt värre X)





hoppas att ní inte kissade på er ;) / Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0