BABY I DONT MEAN IT

Jag kom fan på en sån jävla helt otroligt bra grej härom dagen! Y'll wanna hear ???

Okej, jag kom på den här smarta saken när jag var ute med hunden i mörkret, och trodde (as I always do) att jag skulle bli överfallen och våldtagen av en äcklig gubbjävel! Och det var då jag fick värsta snilleblixten!
Varför ska man oroa sig att bli våltagen när det är 10 minus grader ute! I mean, vilken gubbe vill ligga med någon i snön när det är sjukt jävla kallt ute, jag menar snoppen måste ju ärligt bli en enda isbit! Sååå japp, det var min smarta ide. Man är (nästan) helt säker nu på vintern för våldtäcksmän! Hallelujah, wish coming true!
Visst lite skum ide, menmen, its true och jag tror att det här smarta och interligenta inlägg saved many people som tror som ja att man kommer bli våldtagen, N o t  gonna happend!

Och nu till lite roligare saker, mitt köp idag! Lite Twilight-inspererat linne from Gina;


Och här var det faktiskt bara för att visa mitt lockiga hår, näästan helt natuligt faktiskt!




/ Petra


Kommentarer
Postat av: Daffsi

cool bild längst ner :) spana in min blogg på devote!

2010-01-10 @ 14:24:11
URL: http://daffsi.devote.se/
Postat av: Petra

tack :) i'll do that!

2010-01-10 @ 15:52:42
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0