NYÅRSLÖFTEN A LA ATTLING

Hello, petra här igen *wihuu*

Jag kom just på vad jag har för nyårslöften det här åren! And they're daamn good!

1. Pierca naveln (mina päron kommer ju såå äälska det också! Men jag tror faktiskt att man kan vara 16 utan någon underskrift.. okej supersmart att gömma den i typ 4 år till innan man flyttar hehe)
2. Inte få IG mer på matteproven! Om jag seriöst får ett till IG så lovar jag att inte dricka någon cola tills sommaren börjar.. *gulp*.
3. Göra hål i öronen! Kaanske är den sista som gör det men screw that! .. även om jag grymt rädd för nålar eller pistoler eller hur dem gör :S
4. Inte platta håret varje dag! Högst.. 2 dagar per vecka!
Okej, fan vad jobbig lista jag har alltså, verkligen pain in the ass på varje (enligt mig) jag menar lockigt hår för mig är helt jävla tragiskt jobbigt! Men jag ska fan försöka!
5. Börja springa när snön är borta! Om jag gör det och Marias och min nya diet med vatten och bröd, så kommer jag nog till sommaren se ut som ett benrangel, men som jag brukar säga ''Bättre att se ut som ett benrangel än en tjockis'', and yes I know, jag har dem bästa citaten ever!

Okej kom inte på något mer, men skriver nog upp fler om jag kommer på! Nej nu ska jag dra åt skogen!

Men innan jag gör det, så lägger jag ut Katarinas, Jossis och min favoritscen i O.C, så grymt bra!
/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0