craZy

Tjena!

See its a new header? Asså seriöst vad är det med mig, jag skriver varje mening med blandad svenska och engelska! Haha i guess it because thats how im talking in reality guys! Se bara, om jag inte kunde stoppat mig själv skulle nog alla (och ja e helt ärlig) inlägg vara på engelska. Menmen, its funnier that way.. eller det är vad jag tycekr iallafall..

Iallfall, ikväll hade jag en sån jävla creepy dröm!
Okej, det jag kom ihåg av den var att jag visste att det var en dröm och jag visste att jag skulle typ dö eller nått om jag inte öppnade ögonen, and I just gotta say, det är jävligt svårt att öppna ögonen när man drömmer, det är som om man inte har kontroll över sin egen kropp! Haha jag överdriver iinte alls här.
Moving on.
Iallfall, så där var jag och försökte med all min kraft att öppna mina jäkla ögonlock, och finally, efter några minuters kämpade så lyckades jag. Trodde jag iallafall, för när jag öppnade ögonen så stod det är jävligt creepy man vid min säng och han var typ helt mörkklädd (väldigt ful också) och han liknade lite en blandning av the groudge och the discusting man i House of wax! Hänger ni med? Iallafall, då trodde ju jag att jag verkligen var vaken, men kände jag på mig att det här inte kunde vara min dröm (hey jag är inte alls skum) så jag lyckades faktiskt öppna ögonen och denna gång kom jag tillbaka till mitt kära rum utan någon The Groudge/House of wax-gubbe! Men så kunde jag ju inte somna and I donnu why, så jag har vart vaken sen 4. Fan hur är mina vaken tider nuför tiden, sammanlagt den här veckan har jag kanske sovit.. vadå 8 timmar? :O det är inte normalt..

Nej nu ska jag vara en boknörd och pluggis och sätta mig vid min kära buddy brasan, see you later!

Slänger in en old pic på mig och Jossi när jag hade.. jadu vad ska man kalla det? Väldigt mörkblont hår, enjoy!

/ Petra


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha lite annorlunda dröm ;) kolla in min blogg! :)

2010-01-05 @ 20:35:33
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0