BRING ME THE HORIZON

Idag tappade jag mitt pluskort efter att jag använt den första gången idag. Hmpf jaa så slarvig är jag dårå.
Så där jag var, fast i Gullmars och skitirriterad på mig själv att jag inte haft bättre koll på den, och har fortfarande inte hittat den när jag kommer till skolan (använde bussbiljett på mobilen) och är lika irriterad där !

Och så fruktar jag det värsta, att ringa till päron nr 1 och berätta om det. MEN så ringer en som säger att hon har hittat mitt busskort (h a l l e l u j a h !) och säger att vi kan mötas vid Skanstull vid typ 5! I know, am I lucky or what? Jag menar om jag var hon skulle jag liksom inte brytt mig eller typ vart ''omg ett busskort på 2000:-! Caasshfloww!''
Men nu ska det bli andra skitbullar om jag ser ett borttappat busskort, då ska jag (jag vet jag är grymt änglalik) ringa upp den personen och ge tillbaka det! Visst, om det är en gubbe på 50 bast så vet jag inte sääkert att jag skulle vilja träffa honom, menmen.

MOVING ON.
Eftersom Katti  a l d r i g  skriver i bloggen (shame on you biattch) så tar jag äran att berätta att...

*Trumvirvel!*
KATARINA SKA BÖRJA I ÖSTRA REAL!!!!
*Applåder!*

Haha ah hon har ju velat komma in i den brat-skolan länge nog så hon förtjänade det verkligen mer än någon annan brat gjorde! 
Förortsungen blir brat... 

Skriver mer senare, efter att jag kommit på en talang åt mig själv och gjort svenska klara! 

och SÅKLART så slänger jag in en bild på mig själv, from Croatia


 
/ PEtra


Kommentarer
Postat av: josefina

sluta hacka ner på min skola :( inte mycket brats alls faktiskt :O

2010-01-14 @ 18:40:36
URL: http://glossycrisps.blogg.se/
Postat av: freja

yeeah right jossi :P

2010-01-14 @ 18:53:19
URL: http://frenergy.webblogg.se/
Postat av: Petra

nej du har ju rätt! herregud förlåt! glömde helt bort att DU gick där din förörtsunge! :O my mistake!

''En massa brats i östra real.. plus Josefina Magnusson'' Bättre? ;D

2010-01-15 @ 14:21:16
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/
Postat av: josefina

Nej, skadan är redan skedd :o men lite bättre faktiskt, tack petra :)

2010-01-15 @ 17:26:32
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0